Wil jij meer uit jouw workouts halen met High Intensity Interval Training?

  • Meer calorieën verbranden met HIIT training
  • Maximale resultaten in minimale tijd
  • Stap voor stap handleiding om te starten
  • Ontdek de voor- en nadelen van HIIT
  • Inspiratie om je trainingsschema aan te vullen
  • Voorkom blessures met tips voor herstel
  • Uitgebreide uitleg van de basisoefeningen
  • Antwoord op veel gestelde vragen
  • Eén maand gratis toegang tot de online community
50%
Je bent er bijna
Waar mogen we de HIIT Workout Guide naar toe sturen?
Gratis Download
Workout Guide HIIT

389

Downloads van dit E-book

100%
Veilig starten met HIIT trainingen

Waarom starten met HIIT?


HIIT training is een effectieve trainingsvorm om je uithoudingsvermogen te vergroten, calorieën te verbranden en snel fit te worden, en daarom een waardevolle aanvulling op jouw trainingsprogramma. Vergeleken met andere trainingsvormen kun je met HIIT een hetzelfde of zelfs groter trainingseffect behalen in minder tijd.


Door de brede mogelijkheden en variatie van een HIIT training kan deze trainingsmethode voor verschillende niveaus en doelen worden ingezet. HIIT is ideaal voor mensen die weinig tijd hebben maar wel maximale resultaten willen behalen. 


Omdat een HIIT training uit verschillende oefeningen kan bestaan ben je niet gebonden aan een sportschool, materialen of een locatie. Je kunt de workout zowel thuis als buiten uitvoeren. Zelfs op vakantie!

HIIT training kit

Klaar om resultaten te gaan behalen?

Download nu de ultieme HIIT gids, behaal maximale resultaten in minimale tijd en ontvang één maand gratis toegang tot de workouts en de online community.
50%
Je bent er bijna
Waar mogen we de HIIT Workout Guide naar toe sturen?
Download
Workout Guide HIIT